استيلى: به جز دو، سه بازيكن بقيه در حد و اندازه تيم نبودند

حميد استيلى سرمربى تيم پرسپوليس از هواداران و پيشكسوتان عذرخواهى كرد و اعلام كرد: مقابل استقلال ۵۰ درصد خودمان هم نبوديم.وى پس از شكست ۲ بر صفر پرسپوليس مقابل استقلال گفت: جا دارد از تمام پيشكسوتان و هواداران عذرخواهى كنم. در هفته هاى گذشته پيشكسوتان همواره در كنار ما بودند و ما را همراهى كردند.او ادامه داد: در اين ديدار در حد و اندازه هاى خود نبوديم اما در نيمه دوم با تعويضى كه كرديم تا حدودى توانستيم به بازى برگرديم. اگر ضربه پنالتى محمد نورى به گل تبديل مى شد شرايط متفاوت مى شد.سرمربى پرسپوليس با اشاره به تعويض اجبارى عليرضا محمد تصريح كرد: پس از تعويض محمد برنامه تاكتيكى ما تغيير پيدا كرد. فراموش نكنيد اين تيم همان تيمى بود كه هفته گذشته برابر ذوب آهن آن ديدار زيبا را به نمايش گذاشت. ما در اين ديدار حتى ۵۰ درصد حد و اندازه هاى خود هم نبوديم.استيلى تاكيد كرد: دربى خوبى بود و ۲ تيم موقعيت هاى زيادى را روى دروازه  يكديگر خلق كردند. بازيكنان ما در اين ديدار در حد و اندازه هاى خود نبودند و شايد بتوانم بگويم شايد ۲ يا ۳ بازيكن بودند كه عملكرد خود را به نمايش گذاشتند.وى در مورد پنالتى زن اول تيم يادآور شد: على كريمى پنالتى زن اول پرسپوليس است اما به دليل اينكه در آن صحنه كريمى آسيب ديده بود نمى توانست وارد زمين شود و پشت توپ قرار گيرد به همين دليل نورى پنالتى را زد و متأسفانه به گل تبديل نشد. از دست دادن پنالتى در دربى شرايط تيم را به هم مى ريزد.سرمربى پرسپوليس با اشاره به عملكرد ضعيف تيمش در ابتداى بازى گفت: در ميانه زمين عملكرد خوبى در نيمه اول نداشتيم اما با جابجايى هايى كه كرديم در نيمه دوم توانستيم بهتر شويم. با بازگشت بازيكنان مصدوممان مى توانيم بهتر از اين بازى كنيم.وى در پاسخ به اين سوال كه آيا تماشاگران پرسپوليس به او فرصت خواهند داد گفت: همواره به دنبال رضايت هواداران هستم، به همين دليل از آنها عذرخواهى كردم. فكر نمى كرديم كه بازى را واگذار كنيم زيرا شرايط خوبى داشتيم و همانطور كه ديديد هفته گذشته برابر ذوب آهن موقعيت هاى زيادى را به وجود آورديم. به هر حال فوتبال است و چنين نتايجى اتفاق مى افتد.استيلى در پاسخ به اين سوال كه آيا عليرضا حقيقى و ميثاق معمارزاده دو دروازه بان پرسپوليس قبل از دربى با يكديگر درگير شده بودند، گفت: در تيم پرسپوليس حرف اول و آخر را نظم و انضباط مى زند، مهمتر از بازى كردن در تيم ما نظم و انضباط است كه بايد هر بازيكنى آن را رعايت كند. وى درباره قهر حقيقى گفت: اين موضوع صحت ندارد و اگر روزى بازيكنى از تيم پرسپوليس قهر كند ديگر برنخواهد گشت.