كريمى: مهم نيست، من هم پنالتى خراب كرده ام

على كريمى كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرمنده هواداران هستيم اگرچه عذرخواهى از آنها تكرارى شده است. على كريمى پس از شكست ۲ بر صفر مقابل استقلال گفت: فقط مى توانم به استقلال و هوادارانش تبريك بگويم. از هواداران پرسپوليس هم تشكر مى كنم كه به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند.او در پاسخ به پرسش يكى از خبرنگاران مبنى بر روز كم فروغش در دربى گفت: زمانى كه من مهاجم بازى مى كنم بايد خودم براى خودم موقعيت ايجاد كنم؟كريمى در پاسخ به سؤال ديگرى مبنى براينكه از بازى در نوك حمله در ديدار مقابل استقلال ناراحت بود، گفت: هر پستى كه مربيان صلاح بداند بازى خواهم كرد اما بايد در پستى بازى كنم كه براى تيمم مثمرثمر باشم نه اينكه فقط در زمين حضور داشته باشم. كريمى در پاسخ به سؤال خبرنگارى مبنى براينكه آيا پرسپوليس نياز به تغيير و تحول دارد، عنوان كرد: تغيير و تحول به من ربطى ندارد. من به عنوان بازيكن وظيفه ام چيز ديگرى است. اين موضوع به مديريت باشگاه مربوط مى شود اما بايد نقاط ضعف مان را برطرف كنيم.كريمى در خصوص ضربه پنالتى عنوان كرد: خودم شرايط پنالتى را نداشتم. شايد اگر پاى راستم درد نمى كرد و در زمين بودم ضربه پنالتى را مى زدم.اين بازيكن در خصوص فرهاد مجيدى اظهار داشت: مجيدى براى استقلال تمام سعى خود را كرد و گل هم زد. او بازيكن مؤثرى براى استقلال است و يك وزنه به حساب مى آيد. من براى استقلال آرزوى موفقيت مى كنم.كاپيتان تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال از اكنون براى دربى آينده و مسابقات بعدى قولى به هواداران مى دهد يا خير، گفت: نمى شود از حالا در مورد دربى آينده صحبت كرد. ما اگر حرفى براى گفتن داريم بايد در زمين آن را عملى كنيم. با وعده  دادن و كرى خواندن نمى توان چيزى را درست كرد.كريمى در خصوص حضور مجتبى محرمى با شماره ۸ در تمرين پرسپوليس عنوان كرد: يكسرى از قديمى هاى تيم از جمله آقايان پروين، ميناوند، محرمى و پنجعلى در تمرين حضور پيدا كردند. جا دارد از آنها تشكر كنم اما متأسفانه نشد كه نتيجه بگيريم. محرمى هم آمده بود تا به تيم روحيه بدهد. براى من افتخارى است كه محرمى با شماره و نام من به زمين آمد. فقط مى توانم بگويم شرمنده البته گفتن كلمه شرمنده هم تكرارى و لوث شده است.كريمى در مورد آينده پرسپوليس گفت: خيلى بازى مانده است. اگر قرار باشد هر هفته بگوييم بازى بعد جبران مى كنيم اما كارى از پيش نبريم؛ چيزى درست نمى شود.وى در مورد اينكه در دربى مكمل خوبى كنار او نبود، تصريح كرد: همه بازيكنان تلاش خود را كردند اما اين كادر فنى است كه بايد بازى را آناليز كند تا ببيند مشكل چه بوده است.وى در پاسخ به اين سؤال كه آيا هواداران حق دارند دايى را تشويق كنند، گفت: تماشاگران مى توانند هركسى را كه دوست دارند تشويق كنند. ما فقط بايد به فكر ۳ امتياز بازى هاى آينده باشيم.كريمى در مورد اينكه هواداران پرسپوليس به او لقب جادوگر دادند و آيا چنين توقعى از او درست است يا خير، گفت: هواداران به من لطف دارند اما من اگر مى توانستم كارى كنم بايد در زمين آن را انجام مى دادم. من تمام سعى خودم را كردم اما موفق نشدم و فقط مى توانم بگويم كه بايد در بازى هاى بعدى جبران كنيم.كريمى در پايان صحبت هايش بار ديگر در خصوص ضربه پنالتى كه توسط محمد نورى از دست رفت، گفت: من هم پنالتى خراب كرده ام. اين شرايط ممكن است براى هركسى پيش بيايد شايد اگر اين پنالتى گل مى شد شرايط مسابقه فرق مى كرد.