سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يک روز پس از شکست در شهرآورد درباره اين موضوع که چرا بازيکنان تيمش پس از خوردن گل اول از استقلال به بازي احساسي روي آوردند، گفت: ما در بازي ذوب آهن هم در دقيقه دو گل خورديم، اما خيلي منطقي بازي کرديم و بازي را در دست گرفتيم. به هر حال بازي با استقلال هميشه شرايط خاصي دارد و متاسفانه بازيکنان ما احساسي بودند.


استيلي درباره اين موضوع که گفته مي‌شود او براي بازي با استقلال از قلعه نويي مشورت گرفته، گفت: من براي بازي از خيلي‌ها مشورت گرفتم، اما قلعه نويي خودش يک استقلالي است و هيچ وقت به خودم اجازه نمي دهم که از يک استقلالي براي داربي مشورت بگيرم.


سرمربي پرسپوليس با اشاره به اين که برد و باخت‌ها در فوتبال تمام مي‌شود و رفاقت‌ها باقي مي ماند، گفت: علي پروين تقريبا بعد از دو هزار روز به تمرين پرسپوليس آمده بود و همچنين ديگر پيشکسوتان در هفته اي که گذشت ما را تنها نگذاشتند.


حميد استيلي در پایان با بيان اين که استعفا نمي‌دهم و به کار خودم در پرسپوليس ادامه خواهم داد، گفت: ماندن يا نماندن من به باشگاه مربوط است. من به عنوان يک مربي حرفه‌اي به کار خودم ادامه مي دهم و به کار خودم اعتقاد دارم. 100 درصد ما در هفته‌هاي آينده نتيجه‌ مي‌گيريم.