احضار علي كريمي به كميته انضباطي

علي کريمي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار مي‌شود.


 با اعلام اسماعيل حسن زاده رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، علي کريمي بخاطر رفتارش در قبال عزيزالله محمدي رييس سازمان ليگ در داربي جمعه به کميته انضباطي احضار مي‌شود.

 حسن‌زاده در‌اين‌ باره افزود: در رسانه‌ها عکس‌هايي ديده‌ايم و مصاحبه‌هايي از علي کريمي خوانده‌ايم که درگيري علي کريمي و عزيزمحمدي را نشان مي‌دهد. البته من خودم ناظر ويژه انضباطي داربي بودم و اين اتفاق ناخوشايند را هم ديدم. در اين باره تشکيل پرونده مي‌دهيم و پس از آن که گزارش بازي در اين باره برسد، علي کريمي را احضار خواهيم کرد و در صورت وقوع تخلف مطمئنا علي کريمي با جريمه روبرو خواهد شد چرا که در آيين نامه انضباطي توهين و حمله به مقامات فدراسيون و سازمان ليگ جرايمي دارد و علي کريمي هرگز از اين قاعده مسثني نخواهد بود.