کريمي:حرفهايمان حاشيه درست ميکند
کريمي:حرفهايمان حاشيه درست ميکند
کاپيتان پرسپوليس گفت :با هماهنگي باشگاه حرفي در مورد سازمان ليگ
نميزنم و فکر ميکنم حرفهايمان براي پرسپوليس بيشتر حاشيه درست ميکند. |
![]() |
علی کریمی که بعد از دربی پایتخت انتقاداتی نسبت به عملکرد سازمان لیگ و رئیس این سازمان در قبال برنامه ریزیهای مسابقات داشت، در گفت و گو با سایت شخصی خود گفت: این ماجرا گذشته و من دیگر صلاح نمیبینم در مورد آن حرفی بزنم. تیم ما در شرایط خوبی نیست که بخواهیم با حرفهایمان حاشیههای تیم را هم بیشتر کنیم. وی
افزود: به صورت مفصل با مسئولان باشگاه صحبت کردم. قرار شد دیگر در مورد
سازمان لیگ و اتفاقاتی که بعد از بازی افتاد اظهار نظر نکنم. شاید حرفهای
ما جز ایجاد حاشیه چیز دیگری برای پرسپولیس نداشته و بهتر است در این وضعیت
من و سایر اعضای تیم، بیشتر از گذشته به فکر کمک به پرسپولیس باشیم. |
