محمدي در واکنش به پيشنهاد پرسپوليس
محمدي در واکنش به پيشنهاد پرسپوليس
دروازه بان تيم داماش گفت: براي حضورم در پرسپوليس مسئولان اين تيم با عابديني مذاکره کنند. |
![]() |
محمد
محمدی در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: باشگاههای سایپا و
پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن من هستند. البته یکی از مسئولان ارشد باشگاه
پرسپولیس با من تماس گرفت و خواهان حضورم برای نیم فصل دوم در این تیم شد.
|
