حسيني:‌از اين به بعد هر بازي 6 امتيازي است


مدافع پرسپوليس گفت: از اين به بعد تا پايان فصل هر بازي براي ما 6 امتيازي است.


  ميثم حسيني پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل گسترش فولاد، گفت: در نيمه اول چند موقعيت گل داشتيم اما فقط توانستيم يک گل بزنيم. بازي خيلي سختي بود و خوشبختانه با حمايت هواداران موفق شديم اين بازي را ببريم و خدا را شکر که با بازي خوبمان توانستيم خودمان را در جدول نيز بالا بکشيم.

حسيني در مورد مدل موهايش و اينکه امروز با چه مدل مويي وارد زمين مسابقه شده، گفت: امروز مدل خاصي نبود اما اگر بخواهيم يک مدل بگويم امروز مدل دانش‌آموزي زده بودم.

وي گفت:‌از اين به بعد هر بازي براي ما 6 امتيازي است و همينکه عادت به نباختن کرديم، خيلي خوب است. اميدوارم که نوار پيروزي‌هاي پرسپوليس ديگر قطع نشود.

حسيني در پايان در خصوص تيم گسترش فولاد نيز گفت: گسترش تيم جوان و يکدستي است و مطمئن هستم اگر در اين فصل در ليگ برتر بماند براي فصل بعد تيم بسيار خوبي خواهد داشت و مي‌تواند خودش را به همه ثابت کند.