حسيني:از اين به بعد هر بازي 6 امتيازي است
حسيني:از اين به بعد هر بازي 6 امتيازي استمدافع پرسپوليس گفت: از اين به بعد تا پايان فصل هر بازي براي ما 6 امتيازي است. | ![]() |
ميثم حسيني پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل گسترش فولاد، گفت: در
نيمه اول چند موقعيت گل داشتيم اما فقط توانستيم يک گل بزنيم. بازي خيلي
سختي بود و خوشبختانه با حمايت هواداران موفق شديم اين بازي را ببريم و خدا
را شکر که با بازي خوبمان توانستيم خودمان را در جدول نيز بالا بکشيم. حسيني در مورد مدل موهايش و اينکه امروز با چه مدل مويي وارد زمين مسابقه شده، گفت: امروز مدل خاصي نبود اما اگر بخواهيم يک مدل بگويم امروز مدل دانشآموزي زده بودم. وي گفت:از اين به بعد هر بازي براي ما 6 امتيازي است و همينکه عادت به نباختن کرديم، خيلي خوب است. اميدوارم که نوار پيروزيهاي پرسپوليس ديگر قطع نشود. حسيني در پايان در خصوص تيم گسترش فولاد نيز گفت: گسترش تيم جوان و يکدستي است و مطمئن هستم اگر در اين فصل در ليگ برتر بماند براي فصل بعد تيم بسيار خوبي خواهد داشت و ميتواند خودش را به همه ثابت کند. |
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت 8:20 AM توسط آرمان امیرتیمور
|
